خانه
طراحی گرافیک, طراحی سایت, طراحی لوگو, طراحی بروشور, طراحی کاتالوگ
فهرست اصلی | درباره سایت | اضافه کردن سایت به فهرست | تبلیغات در سایت | تماس با ما


www http://irindex.ir
»» وبسایت های فروشگاه های تخفیف دهنده یا تخفیف گروهی و حراج:
توجه: در هنگام خرید از هر فروشگاهی، به دارا بودن مجوزهای مربوطه از نهادهای مسوول توجه کنید
 
 
 سرویس ایاب و ذهاب کارکنان
طراحی لوگو, طراحی نشانه, طراحی آرم, طراحی لوگو شرکت
تبلیغ در سایت
مقاله پوستری, پوستر مقاله, طراحی پوستر مقاله, پوستر همایش, پوستر سمینار
کتابت، بهترین سایت دانلود کتاب الکترونیک تخصصی شیلات و آبزیان و زیست شناسی دریا و علوم زیستی
خرید سیم کارت از سایت رند
گرافیک, بروشور, طراحی لوگو, طراحی کاتالوگ, مهدی محجوب, گرافیست, ست اداری
ماهی, شیلات, ماهی جنوب, ماهیان ایران, ماهی شمال
دامین, دامنه, دومین, دامنه اینترنتی, اسم سایت, دومین سرا, دامنه های رند
تحقیق درسی و کلاسی مدرسه و دانشگاه
 
 
.:: دسته های پیشنهادی :.
فروشگاه های عمومی
فروشگاه های تخصصی
مراکز تجاری و خرید، فروشگاه های زنجیره ای
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نت برگ
تخفیکس
یوتاب
نتروش
تخفیف بازان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.: تخفیف گروهی و حراجی ها :.
تخفیفان
ایسام
آفچی
آلینجا
کوپنت
زنگبار
آف تگ
دکتر تخفیف
فیش بن
بازار سبز
آف یاب
روز بن
زاگرس تخفیف
تخفیف برتر
پول خرد
یوبرگ
آزمون آف
توپ تخفیف
تخفیف کجا (مشهد)
سیناتگ: تخفیف پزشکی آنلاین
ترب: موتور جستجوی هوشمند خرید
جی تخفیف
فروش بی واسطه لیبا
رزرو ورزش
فروشگاه ست پارک
تخفیف یار
می پن: تخفیف های مسافرتی
پارک تخفیف
 
 
 
 

»» بیاموزیم:
• خرید گروهی چیست: خرید گروهی (به انگلیسی: Group buying)، کالاها و خدمات مختلف را با قیمتی کاهش یافته پیشنهاد می‌دهد به شرط اینکه حداقل تعدادی خاصی از خریداران آن کالا یا جنس پیشنهاد شده را بخرند. این روزها وب‌گاه‌های خرید گروهی نقش عمده‌ای را در خرید و فروش برخط ایفا می‌کنند. این وب‌گاه‌ها معمولاً روزانه یک کالا یا خدمت خاصی را پیشنهاد می‌دهند و وقتی تعداد خاصی از خریداران برای خرید آن ابراز تمایل کردند، آن پیشنهاد قطعی می‌شود و آن جنس یا کالا به فروش می‌رسد. روش کار خیلی از این وب‌گاه‌های خرید گروهی این است که با فروشندگان محلی وارد مذاکره می‌شوند و در ازای جلب مشتری برای فروشگاه از آنها تخفیف می‌گیرند.

• تاریخچه وبسایت های خرید گروهی :در سال ۲۰۰۰، یک کارمند سابق شرکت مایکروسافت به نام پاول آلن (به انگلیسی: Paul Allen) یک شرکت تجارت برخط به نام مرکاتا (به انگلیسی: Mercata) تاسیس کرد. وب‌گاه این شرکت دستگاه‌های الکترونیکی به فروش می‌رساند. روش کار به این صورت بود که کاربران مختلف برای خرید یک کالا عضو می‌شدند و هر چقدر تعداد اعضا بیشتر می‌شد، قیمت کالا کاهش پیدا می‌کرد. وب‌گاه این شرکت در سال ۲۰۰۱ بسته شد، چرا که نتوانست با وب‌گاه‌هایی مثل آمازون رقابت کند.

این روزها وب‌گاه‌های خرید گروهی بسیار پر تعداد شدند و در کشورهای گوناگون دنیا مورد توجه قرار گرفتند. این وب‌گاه‌ها اجناس و خدمات مختلف و متنوعی را برای فروش عرضه می‌کنند. وب‌گاه‌های خرید گروهی معمولاً به خریدارن این امکان را می‌دهند تا با اشتراک‌گذاری پیشنهادهای موجود در وب‌گاه در شبکه‌های اجتماعی برخط دیگران را هم از پیشنهادها با خبر کنند. وب‌گاه‌های خرید گروهی به فروشندگان و کسب و کارهای کوچک این امکان را می‌دهند تا با عرضهٔ کالا یا خدماتشان به فرصت‌های جدید فروش دست پیدا کنند.

• الگوی تجاری وبگاه های خرید گروهی : اگر اعضای یک وب‌گاه خرید گروهی، برای پیشنهادها و جنس‌ها تخفیف‌خورده ابراز تمایل کنند، می‌توانند مشخصات پرداخت خود را وارد کنند و منتظر بمانند، وقتی تعداد علاقه‌مندان به خرید آن خدمات یا کالای خاص به حداقل مورد نظر رسید، آن معامله انجام می‌شود و برگهٔ تائیدیه خرید به پست الکترونیکی کاربران ارسال می‌گردد. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها یا دیگر فروشندگانی که با این وب‌گاه‌ها کار می‌کنند مجبور هستند برای این الگوی فروش تخفیف قابل توجه‌ای را در نظر بگیرند اما در عوض می‌توانند بلافاصله حجم قابل توجهی از خریدار و مراجعه‌کننده را بدست آورند.

• وبسایت های خرید گروهی برخط معروف دنیا: موفق‌ترین خرید گروهی برخط در حال حاضر گروپان (به انگلیسی: Groupon) است که در سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرده است و تا سال ۲۰۱۰ میلادی موفق شده در بازارهای قاره امریکا، اروپا و آسیا نفوذ کند. تا کنون ۳۵ میلیون نفر عضو گروپان شده‌اند. در سال ۲۰۱۱ گوگل با پیشنهادی ۶ میلیارد دلاری قصد خرید گروپان را داشت اما گروپان این پیشنهاد را رد کرد و به توسعهٔ سرویس‌هایش ادامه داد. پس از رد این پیشنهاد توسط گروپان، گوگل آغاز به راه‌اندازی سرویس مشابهی به نام گوگل آفرز (به انگلیسی: Google Offers) کرد. در همین سال فیسبوک نیز مشغول تولید و بررسی یک سرویس اجتماعی خرید به نام فیسبوک دیلز (به انگلیسی: Facebook Deals) شد. در حال حاضر ۵۰۰ سایت مشابه گروپان در دنیا وجود دارد که به ارائه سرویس خرید گروهی مشغول هستند.

• سایت های خرید گروهی در ایران :پس از تابستان ۲۰۱۱ سایت‌های خرید گروهی در ایران آهسته‌آهسته راه‌اندازی شدند. بعضی از این سایت ها در فهرست بالا قابل مشاهده هستند.


فهرست اصلی | درباره سایت | اضافه کردن سایت به فهرست | تبلیغات در سایت | تماس با ما

کلیه حقوق این وب‌سایت، برای www.IrIndex.ir محفوظ است. IrIndex ارتباطی با مالکین سایت‌های لیست‌شده ندارد.
این سایت حاوی لینک سایت‌های فارسی است. IrIndex ثبت قانونی شده و کپی‌برداری از آن به هر شکل مجاز نیست. IrIndex از ثبت سایت‌های مسدودشده معذور است.
طراحی و اجرای سایت: مهدی محجوب