خانه
طراحی گرافیک ,طراحی سایت طراحی لوگو, طراحی بروشور, طراحی کاتالوگ
فهرست اصلی | درباره سایت | اضافه کردن سایت به فهرست | تبلیغات در سایت | تماس با ما


www http://irindex.ir
»» وبسایت های مرتبط با بازاریابی:
 
 
طراحی لوگو, طراحی نشانه, طراحی آرم, طراحی لوگو شرکت
تبلیغ در سایت
مقاله پوستری, پوستر مقاله, طراحی پوستر مقاله, پوستر همایش, پوستر سمینار
کتابت، بهترین سایت دانلود کتاب الکترونیک تخصصی شیلات و آبزیان و زیست شناسی دریا و علوم زیستی
خرید سیم کارت از سایت رند
گرافیک, بروشور, طراحی لوگو, طراحی کاتالوگ, مهدی محجوب, گرافیست, ست اداری
ماهی, شیلات, ماهی جنوب, ماهیان ایران, ماهی شمال
دامین, دامنه, دومین, دامنه اینترنتی, اسم سایت, دومین سرا, دامنه های رند
تحقیق درسی و کلاسی مدرسه و دانشگاه
 سرویس ایاب و ذهاب کارکنان
کولوچه, شیرینی, شیرینی پزی, کیک
 
.:: دسته های پیشنهادی :.
کاریابی و کارآفرینی
محصولات تبلیغاتی و آژانسهای تبلیغاتی
موفقیت و مشاوره
تجارت الکترونیک
مدیریت
سایتهای آگهی اینترنتی
 
.: سایتهای مرتبط دیگر :.
انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
مرکز بازاریابی خدمات مالی
بازارسازی (نمایشگاه مجازی مشهد)
کنفرانس بازاریابی اثر بخش
انجمن متخصصان روابط عمومی
شرکت اندیشه نوین
موسسه آموزشی مشاوره ای هزاره سوم
بوفکا: بازاریابی و فروش کالاهای ایرانی
راضی ناراضی
آموزان: کالج تخصصی کسب و کار
آموزشگاه بازارسازان
محصولات آموزش بازاریابی سرزمین وب
پایگاه آموزشی آرمان صفایی
سودآور: آموزش بازاریابی اینترنتی
آژانس بازاریابی سپنتا
محمدحسین مهریزدان
باماتاکار
طرح توجیهی
آموزش بازاریابی هرآنچه
آژانس دیجیتال مارکتینگ پروکلیک
آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ نت
شرکت دیجیتال مارکتینگ هنر ایماژ گیتی
 
 
هودانو
موسسه فرامدیران
فرانگر: آموزش و مشاوره بازاریابی
مبتکران بازاریابی
گروه مهندسی بازرگانی آتا
آموزش بازار یابی محمد بدلی
بازاریابی پارسیان
بازاریابی ذهنی : مایند مارکتینگ
پارک بازاریابی ایران
مهرداد متین فر
نتمارکو
گروه بازاریابی نوین برتر آسیا
پارک بازاریابی ایران
مستر ویزیتور
سپید حامی پیشرو
گروه مشاوران لوتوس
بیزینیک
برندسازان
مدیران نواندنیش گیلان
وبینار تیم
فقط ویدئو: آموزش ویدئو مارکتینگ
مدار مشتری
هزار مدیر
بازاریابی.نت
میلاد حبیب الهی: آموزش بازاریابی
نورو مارکتینگ
مدیر مگ
گروه دوتاک
مدیر 12
کسب یار
نسخه اصلی
بیزکوک
 
.: بازاریابی :.
مسبی
گروه بازاریابی الکترونیک ایران
مرکز بازاریابی ایران
شرکت خدمت بازاریابی پیشتاز
مرکز بازارسنجی پارسیان
پژوهشگران نوین تجارت
شبکه بازاریابی صنعتی پیشتاز
شرکت دوان ایرانیان. بازاریابی مسکن
بازار ما
گروه سازه: بازاریابی گوگلی
ایران سی.ان.
سعید وفایی
امیر بختایی
حسین طاهری
مشاوره بازاریابی آراد
پایگاه مطالعات بازار
سید سجاد قوامی
احسان نصیری
بازارسازان بهدیس
علیرضا حدادیان
محمود بشاش
علی ادیبی(بازاریابی)
مهدی قندی
محمد هولاکویی
باشگاه بزرگ فروشندگان ایرانی MCI5
محمد غفاری
علیرضا برازش (بازاریابی مواد غذایی و کترینگ)
همیار آنلاین
همیار سبز
تسهیل گستر
اینروید، بازاریابی دیجیتال
آژانس دیجیتال مارکتینگ رایان طرح
آژکادمی عیب پوش
.: سایتهای آموزشی و اطلاعاتی :.
مدیر سبز
پایگاه مدیریت ارتباط با مشتری
مرکز مدیریت بازاریابی آریانا
بازاریاب (آموزش بازاریابی)
پارک بازاریابی ایران (فراگستر آسیا)
موسسه آموزش بازاریابی والاتدبیر
واشل
یک بازاریاب
مدرسه بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
emarketingway.ir
وب دایرکتوری بازاریابی ایران
آموزش گام به گام بازاریابی شبکه ای
مشاوره بازاریابی
پایگاه اطلاع رسانی بازاریابی شبکه ای
کافه بازاریابی
بازاریابی حسی-میدانی
بازاریابان اکنون
بازرگانی آتا
iBazaryabi:مشاوره و آموزش بازاریابی
آقای سفید
گروه مشاوره دکتر منوچهری
مدیر اول
آموزش بازاریابی مستر بازاریاب
mbaکلینیک، مشاوره مراکز دندانپزشکی
روانشناسی مالی: بهروزی
 
درآمد اینترنتی
Modir.TV
شراگیم مرادی
آژانس بازاریابی آنلاین اهواز توسعه
 
 
 

»» بیاموزیم:
بازاریابی چیست: فیلیپ کاتلر که در ادبیات مدیریت، به‌عنوان پدر مدیریت نوین بازاریابی معروف است ،این تعریف زیر را از بازاریابی ارایه نموده است: بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به‌وسیله آن، افراد و گروه‌ها، نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران، تامین می‌کنند.
در تعریف بالا، مقصود از نیاز، دسترسی نداشتن به یک رضامندی اساسی است؛ مثلا مردم به خانه، غذا، بهداشت و تفریح نیاز دارند. در مقابل، منظور از خواسته، علاقه و میل به برخی از کالاهای خاص است. مثلا ساندویچ همبرگر یا چلوکباب کالاهایی هستند که ممکن است برای رفع نیاز به غذا مطلوب باشند.
:: کارکرد بازاریابی: بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی می‌کند.این مفهوم به نقل از پارک بازاریابی ایران می‌باشد. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند.
:: ارکان بازاریابی: بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است:

  • ۱ - کالا یا خدمات Product
  • ۲ - توزیع Place
  • ۳ - قیمت‌گذاری Pricing
  • ۴ - تبلیغات یا پیشبرد فروش Promotion

:: مفاهیم ضروری در بازاریابی:

  • پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل می‌کند؟
  • رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد، تبلیغات در سایت‌های اینترنت
  • مخاطب: افرادی هستند که علاقه مند به محصولات و یا خدمات شما هستند.

:: انواع بازاریابی:بازاریابی دارای انواع مختلی است:

  • بازاریابی صنعتی:بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده‌است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد.
  • بازاریابی مصرفی:
  • بازاریابی چندسطحی: بازاریابی چندسطحی (به انگلیسی: Multi-level marketing) به‌اختصار MLM نوعی استراتژی بازاریابی است که در آن نیروی فروش نه فقط برای فروشی که شخصاً تولید می‌کنند، بلکه همچنین برای خرید و فروشی که زیرمجموعه‌های آن‌ها انجام می‌دهند پاداش دریافت می‌کنند و در نتیجه یک زیرمجموعه از توزیع‌کنندگان و سلسله مراتب سطوح مختلف ایجاد می‌شود.
  • بازاریابی پارتیزانی : بازاریابی پارتیزانی (به انگلیسی: Guerilla Marketing) روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین تبلیغاتی گاه به گونه‌ای طرح می شود که مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است و شاید بتوان گفت این نوع بازاریابی از انواع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. در واقع بازاریابی پارتیزانی نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است و متضمن ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است.


فهرست اصلی | درباره سایت | اضافه کردن سایت به فهرست | تبلیغات در سایت | تماس با ما

کلیه حقوق این وب‌سایت، برای www.IrIndex.ir محفوظ است. IrIndex ارتباطی با مالکین سایت‌های لیست‌شده ندارد.
این سایت حاوی لینک سایت‌های فارسی است. IrIndex ثبت قانونی شده و کپی‌برداری از آن به هر شکل مجاز نیست. IrIndex از ثبت سایت‌های مسدودشده معذور است.
طراحی و اجرای سایت: مهدی محجوب